středa 28. ledna 2015

First impression: L´Oréal Skin Perfection Correcting Day Moisturiser & L´Oréal Triple Active

Přeji Vám hezkou beauty středu :) 

Dnes to bude o mé nejoblíbenější drogérové kosmetice, a to o L´Oréalu. Zatím to bude spíš taková menší recenze, proto jsem článek nazvala first impression, protože to opravdu bude o mých prvních dojmech. Zatím používám oba produkty jen krátce, ale chci se s Vámi o ně podělit, protože si myslím, že stojí za zmínku.
L´Oréal Skin Perfection Correcting Day Moisturiser - poslední dobou jsem hodně vídala reklamu v televizi na tenhle produkt. A přiznám se, že moc na reklamy nedám, a málokdy si něco koupím na základě reklamy. Ale tenhle krém jsem v reklamě viděla už tolikrát, že jsem si řekla, že ho budu muset vyzkoušet. Nejen kvůli reklamě, ale hlavně kvůli tomu, že L´Oréal se málokdy splete a nestalo se, že bych někdy byla nespokojena. Taky jsem už po nějakém krému pokukovala, takže se mi tahle novinka, jak se říká, hodila do krámu. Když jsem doma tento krém rozbalila, vykoukla na mě luxusní krabička. Jsem z ní doslova unešená (jsem úchyl na balení, tubičky, krabičky). U L´Oréalu se mi líbí, jakou mají krémy vůni. Není ani květinová, ani vyloženě drogérková vůně, je taková nevtíravá a mně je velmi příjemná. Je příjemný i na pleti, hezky hydratuje. Krém slibuje zlepšení pleťové struktury, vyhlazení pórů, sjednotit barvu pleti. To všechno za 30 dní. Zatím tak daleko nejsem, takže větší recenze je teprve v očekávání, ale určitě tu bude. Zatím jsem ale spokojená a L´Oréal jako obvykle nezklamal.

A protože si myslím, že je vždy nejlepší kupovat produkty z jedné sady nebo od jedné značky, aby se vzájemně doplňovaly a pracovaly tak pro člověka lépe, vzala jsem i noční krém od této značky, který jsem také už dlouho potřebovala. Protože přes kosmetickou zásadu, kdy se denní krém má používat jen na den a na noc použít noční krém, jsem vždy používala jen jeden krém. Nicméně jsem nenašla noční krém ze stejné řady jako výše zmíněný z té růžové sady, tak jsem sáhla sice po L´Oréalu, ale po řadě Triple Active, od které jsem vyzkoušela dříve i denní krém. Je to noční hydratační vyživující krém. Opět je v úžasné krabičce krásné modré barvy. Asi si musíte myslet, že jsem blázen s těmi obaly pořád, ale jsem ráda, když kosmetika může plnit i funkci dekorační :) Tenhle krém jsem si naprosto zamilovala. Je nejen v úžasné krabičce, ale i sám o sobě je úžasný. Opravdu hydratuje a vyživuje velmi, ale není mastný, spíš bych ho ale doporučila pro smíšenou pleť. Ještě k té hydrataci - první večer jsem se s ním namazala, šla jsem spát asi 2 hodiny na to, a když jsem si sáhla na pleť, pořád byla hydratovaná. Vůbec ne vysušená, jako to dělají některé krémy. Takže tenhle můžu už teď, po několikerém použití doporučit, a vždy se večer těším, až ho budu moci nanést a hydratovat tak celou noc svou pleť :) 

Takže L´Oréal má jedničku s hvězdičkou :) A co Vy a L´Oréal?

Mějte hezký večer, odpoledne, den, nebo cokoliv, kdy to čtete :)
T.

-----

I wish you a nice beauty Wednesday :)

Today it´ll be about my most favourite drugstore brand, and that´s L´Oréal. It´ll be rather such a little review yet, that´s why I called this article first impression, because it is what it is. I´m using both products just short but I want to share with you because I think it´s worth the mention.

L´Oréal Skin Perfection Correcting Day Moisturiser - I saw the commercial on this product lately a lot on TV. And I have to admit that I´m not so much in the commercials and very seldom I buy something on the basis of commercial. But I have seen this moisturiser so many times on TV, so I told myself that I´ll have to try it. Not only for the commercial but especially because L´Oréal hardly ever makes a mistake and it hasn´t happened that I´d have been unhappy. I was also looking around for some day cream, so this news suited my plans. When I unpacked this cream at home, a luxurious package peeked out on me. I´m literally fascinated by it (I´m freak of packages, tubes, packs). At L´Oréal I like how their creams smell. It´s nor floral nor downright drugstore smell, it´s such unobtrusive and for me very pleasant. It´s also nice on skin, it nicely hydrates. This cream promises to refine skin texture, tighten pores, even and perfect skin tone. All in 30 days. I´m not there yet, so the bigger review is yet to come but it´ll surely be here. But for now I´m very happy and L´Oréal didn´t disappoint as usually.

And because I think that it´s always better to buy products from one set or from one brand so they can complement each other and work better for you, I took also a night cream from this brand because I needed one also for a long time. Because despite the cosmetic rule that the day cream is used only for a day and for night it´s needed to use a night cream, I always used only one cream. However I didn´t find a night cream from the same edition as the above mentioned cream from the pink edition, so I reached the L´Oréal but the edition Triple Active, from which I earlier tried also a day cream. This one is night hydrating nourishing cream. Again it´s in the amazing pack of beautiful blue colour. I guess you must think that I´m crazy with those packages but I´m glad if cosmetic stuff can function also as decoration :) I totally fell in love with this cream. Not only it´s in the amazing pack but it´s also amazing by itself. It really hydrates and nourishes a lot, but it´s not oily, but I rather recommend it for combination skin. To its hydration - first evening I used it on my face, I went to sleep after 2 hours and when I touched my skin, it was still hydrated. Not a bit dried up like some creams do. So now I can recommend this one already after several kinds of use and I´m looking forward every single evening when I can apply it and hydrate my skin for whole night :)

So L´Oréal has A+ :) And what about you and L´Oréal?

Have a nice evening, afternoon, day or whatever, when you read this :)
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)